W tym dziale zamieszczamy linki oraz wskazówki dotyczące procedur gwarancyjnych dla produktów objętych gwarancją "door to door" producenta.
Pomogą Ci one w samodzielnej realizacji usługi gwarancyjnej.
Jeżeli natomiast zechcesz zlecić nam załatwienie wszystkich formalności za Ciebie, pozostajemy do dyspozycji.
W naszej codziennej pracy kontaktujemy się z partnerami serwisowymi, dlatego w szybki i pewny sposób załatwimy wszystkie zgłoszenia serwisowe.
Nasz cennik:
100PLN netto – formalności związane ze zgłoszeniem i naprawą gwarancyjną
Pozostałe działania serwisowe (backup danych, reinstalacja systemu operacyjnego, itp.) oraz odbiór/dowóz sprzętu od/do klienta, według cennika.
Liata partnerów serwisowych:
Copyright 2009 INTRO S.C., Stara Iwiczna, ul. Słoneczna 55, 05-500 Piaseczno, tel./fax: +48 22 737 02 40, Created by Netventure