STARTFIRMAINTERNETWSPARCIE ITSPRZEDAŻSERWISDO POBRANIAKONTAKT
START    WSPARCIE IT    OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA
Wsparcie IT - OFERTA DLA KLIENTÓW INSTYTUCJONALNYCH Wsparcie IT - OFERTA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH 
Obsługa teleinformatycznaInternetSieciImprezy
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA

Informatyzacja przedsiębiorstwa to przedsięwzięcie o wymiarze strategicznym, otwierająca nowe możliwości dla prowadzonego biznesu.

INTRO S.C. jest firmą specjalizującą się w doradztwie związanym z technologiami IT. Analizujemy i pomagamy dokonać właściwego wyboru w problemach związanych z ogólnie pojętą branżą komputerową (tzw. Doradztwo informatyczne).

Obecna mnogość rozwiązań dostępnych na rynku informatycznym i ich zróżnicowanie cenowe jest na tyle duże, że efektywna analiza tych rozwiązań możliwa jest tylko poprzez wyspecjalizowane jednostki. Naszym zadaniem jest przedstawić Państwu optymalną ofertę spełniającą wszystkie stawiane jej wymagania.

Nasze usługi:

1. Outsourcing IT - Przejęcie odpowiedzialności za infrastrukturę teleinformatyczną przedsiębiorstwa, tj. opieka nad:

  • sprzętem,
  • oprogramowaniem,
  • urządzeniami peryferyjnymi

2. Consulting informatyczny

  • doradztwo,
  • planowanie,
  • testowanie,
  • nadzór oraz realizacja projektów IT.

3. Realizacja audytów sprzętowych i programowych, inwentaryzacja.

Ad.1 - Outsourcing IT

Nowoczesne przedsiębiorstwa potrzebują sprawnie działającej infrastruktury teleinformatycznej, aby efektywnie zarządzać przepływem informacji w biznesie. Potrzebują również informacji o stanie swojej infrastruktury IT oraz o możliwościach jej rozwoju.Oferujemy pełną, jak i częściową opiekę nad rozwiązaniami małych i średnich firm, gdzie uzasadnione jest korzystanie z outsorcingu IT.

Twoje korzyści i Nasze obowiązki

Podpisując z nami umowę na obsługę obniżysz koszty związane z IT, przy jednoczesnym wzroście wydajności Twojego systemu. Outsourcing IT należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ pozwala na szybszą modernizację i optymalizację procesów biznesowych. Ponadto pozwala organizacji zrezygnować z drugorzędnych zadań i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kierunkach.

Do naszych zadań może należeć:

  • Wspieranie użytkowników w ich codziennych problemach, między innymi przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii polegających na zdalnej kontroli stacji roboczych.
  • Profesjonalne doradztwo i pomoc przy wszelkich problemach dotyczących wdrożenia i eksploatacji systemów serwerowych.
  • Profesjonalne doradztwo i pomoc przy rozwoju systemów w miarę potrzeb, zgodnie z najnowszymi technologiami.
  • Zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi w Twojej sieci.
  • Monitorowanie pracy systemu jako całości, wraz z natychmiastową reakcją serwisową w przypadku wystąpienia awarii.

Umowa

Warunki handlowe umów na outsourcing IT uzależnione są w znacznej mierze od specyficznych wymagań i oczekiwań Państwa przedsiębiorstwa. Proces podpisania umowy outsourcingowej jest poprzedzony wykonaniem analizy procesów biznesowych występujących w Państwa firmie, rozległość infrastruktury, oraz wymagany czas reakcji na występujące zdarzenia. Bierzemy pod uwagę:

  • Ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
  • Podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy)
  • Istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
  • Istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
  • Sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość)
  • Sposób podłączenia firmy do sieci telefonicznej (operator, centrala telefoniczna)

Ad.2 - Consulting informatyczny

Consulting informatyczny polega na analizie oraz ocenie stanu infrastruktury informatycznej podmiotu i bezpieczeństwa informatycznego. Badane są procesy biznesowe zachodzące u klienta i formy przepływu informacji. Finalnie określa się możliwe i najbardziej korzystne kierunki rozwoju informatycznego dla klienta. Oferujemy Państwu:
  • przygotowanie przedsiębiorstwa do outsourcingu IT
  • outsourcing IT
  • analiza sytuacji oraz potrzeb technologicznych firmy
  • dobór strategii wdrożenia technologii
  • doradztwo w zakresie wykorzystania IT w procesach biznesowych
  • projektowanie obiegu informacji w firmie
  • reorganizacja procesów biznesowych z dostosowaniem do IT
  • doradztwo i wsparcie technologiczne
  • ocena projektów inwestycyjnych w obszarze IT
  • wdrożenia IT
Bezpieczeństwo:
  • zabezpieczenia styku Internet - sieć LAN
  • nadanie uprawnień dostępu do informacji
  • ochrona zasobów w przypadku ujawnienia haseł
  • systemy stałego monitoringu sieci
  • systemy unieszkodliwiania wirusów

Ad.3 - Realizacja audytów sprzętowych i programowych, inwentaryzacja

Audyt informatyczny powinien dostarczyć pełnej informacji na temat zasobów informatycznych przedsiębiorstwa. Informacji, która pozwoli na odpowiednie zarządzanie środkami finansowymi inwestowanymi w infrastrukturę potrzebną do realizacji procesów biznesowych.Audyt informatyczny przeprowadzany okresowo pozwala dostosować infrastrukturę IT do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa, wykorzystać optymalnie istniejące zasoby oraz daje obraz możliwości usprawnienia pracy poszczególnych działów.

Przeprowadzenie audytu dostarcza szczegółowych informacji o:

  • aktualnej strukturze systemu informatycznego przedsiębiorstwa,
  • konfiguracji sprzętowej poszczególnych stacji roboczych oraz serwerów,
  • oprogramowaniu stacji roboczych i serwerów,
  • liczbie i rodzaju licencji wymaganych do legalnej pracy przedsiębiorstwa przy aktualnej konfiguracji.

Zebrane informacje pozwolą na zadanie kluczowych pytań o optymalne wykorzystanie zasobów IT oraz na udzielenie odpowiedzi w formie propozycji na:

  • efektywną strukturę systemu IT dla określonych potrzeb biznesowych,
  • efektywną konfigurację sprzętową oraz programową stacji roboczych, serwerów oraz urządzeń peryferyjnych (np. drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych),
  • efektywne wykorzystanie oprogramowania narzędziowego wymagającego licencji.

Informacje te mogą być również wykorzystane przez działy księgowe i administracyjne do szybkiej i szczegółowej inwentaryzacji zasobów informatycznych.Etapy realizacji audytu informatycznego oferowanego przez firmę Intro S.C:

1. Gromadzenie danych o zasobach informatycznych przedsiębiorstwa.
2. Przetwarzanie danych wraz z tworzeniem informacji na temat badanego systemu.
3. Tworzenie raportu o stanie systemu informatycznego wraz z sugestiami efektywnego wykorzystania aktualnych zasobów i ich rozbudowy.

Ponadto posiadacie Państwo gwarancję, że wyniki przeprowadzonego przez nas audytu nie będą udostępnione osobom trzecim. W przypadku zidentyfikowania użytkowania nielegalnego oprogramowania oferujemy wsparcie w uzyskaniu statusu legalności oraz najkorzystniejszego zakupu odpowiednich licencji.

Czas wykonania audytu wraz z końcowym raportem zależny jest od ilości stacji roboczych i serwerów w przedsiębiorstwie.